Lördag

Så underbart att äta frukost sent och länge på en lördagsmorgon med tidningen i högsta hugg och nyhetsmorgon på (usch så lillgammal jag låter men det är avslappning). Gjorde mig en riktig brakfrukost med kaffe, juice, macka, ägg, yoghurt och kiwi. Trist att jag inte orkade äta upp det haha ;)



Gårdagen blev lugn som tusan och det uppskattar jag numera. Jobbade fram till 12 och sen åkte jag till konsum och handlade lite grönsaker och vidare till B. Vi gjorde tacos och gottade oss framför en film. Var menat att jag skulle åkt hem under eftermiddagen men stannade kvar till kvällen. Sen hem och hämta hunden hos mamma, vända igen och hem till mig. Väl hemma satt jag i telefon ett bra tag och sedan somnade jag fan på soffan haha.. Så lugnt blev det igår! Skulle egentligen träffat Jimmy och Daniel och gått till Hard Rock men när tröttheten bedrar den gladlynta blir det lite värre ;)








Idag kanske Ida kommer hem hit och så ska vi titta på tråkiga melodifestivalen. Skit i det, jag får ett roligt kvinnligt besök iaf :)

Jag vet någon som gillar min nya rya, NOVA. Hon ligger och nanar på den hela tiden lilla skruttan..






Vad ska ni göra idag?




Kommentarer
Postat av: EB

Du är lillgammal darling ;)

2009-03-14 @ 14:54:06
URL: http://ebrandin.blogg.se/
Postat av: Linn

Nice matta, riktigt snygg... va gullig novisen är.

Ska strax hem till Mia och kolla på melodifestivalen, Fan va gött att Mia bor i grannhuset nu. Nu slipper man åka bussen till henne,

Ha en trevlig kväll du och Ida. kram

2009-03-14 @ 19:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0