Lyxfällan

Men helvete vilken gnällkäring som är med. Kvinnan som har ekonomiska problem lipar ju konstant, stackars hennes gubbe. Hon stod och började grina mitt i en klädaffär och han vänder sig om och kollar så ingen såg det haha. Förstår om man har problem så gråter man väldigt mycket, men detta var nog det värsta.

Då fick jag hjälpt moder theresa med hennes kakel förut. Hon kom på en bra idé, jag ska ringa till förbo och säga att jag kan jobba extra åt dem att sätta på klistermärken eller vad man ska kalla det, haha fan vilken bra idé. Har ju gjort det ett x antal gånger nu.

Citat från lillebrorsan: "Asså mamma, du kan ju inte föda barn om du är bakfull, då blir ju barnet helt cp-skadat förstår du väl"

Usch jag har lite söndagsångest trots att det är torsdag, blir väl så när man är ledig mitt i veckan. Så nu vill jag bara gå och lägga mig och få morgondagen överstökad så jag kan träffa B och ta en fika i stan.

Good Night

Kommentarer
Postat av: EB

Härligt citat av din lillebror...hahaha

2009-03-13 @ 07:16:33
URL: http://ebrandin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Good..

2009-03-29 @ 16:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0