Ms dagen-innan-ångest

Käre gode gud, gör så att det inte regnar imorgon!

Nä fyy detta är inte roligt :( önskar just nu att jag var en struts så jag kunde köra ner huvet i sanden. Är sjukt orolig över morgondagen. Hittar jag till bussen, tänk om jag blir sen, tänk om jag missar hållplatsen, undra vad jag ska göra bla bla bla. Bara man får första dagen överstökad så blir allt så mycket lättare. Självklart är det jobbigt i början när man är ny på jobbet men första dagen är hemsk. Kände mig "hemma" när jag var där för ett par veckor sen iaf så jag hoppas självklart på det bästa :) ÖNSKA MIG LYCKA TILL!

Linn kom över förut och hjälpte mig med hatthyllan och köksstången :) Så fint det blev, sätter in kort imon!

Nu ska jag kolla klart desperate för reklamen är slut! Och så får vi hoppas på att jag kan somna sen..

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: EB

Hoppas det gick kanon på första dagen på jobbet..=)

2009-03-04 @ 10:55:48
URL: http://ebrandin.blogg.se/
Postat av: Math

Hoppas allt gick bra första dagen och allt var som du tänkt om inte bättre!



Roligt att du äntligen fått upp hatthyllan ;)

2009-03-04 @ 16:11:17
URL: http://billyfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0