Nya tag

Nu är det måndag och det betyder nya tag. Sitter med min frukost och det är nåt konstigt med  mig. Det tar mig nästan en timma att äta två mackor och en kopp (mugg) kaffe, vet inte vad jag gör men sniglar, det gör jag! Håller på och tvättar och så väntar jag på att Anna ska ringa, jag vill nämligen ha med henne till Ikea, behöver ha lite köksinredning. Så hoppas hoppas att hon får låna sin systers bil.

Sedan kommer min älskade syster och hjälper mig med hatthyllan, den måste upp nu asså. Nu har jag fått upp krokarna i samma serie också så nu är jag riktigt taggad hehe. Nån propp har gått också, shit hur vet man vilken ampere eller vad det heter man ska köpa? Har inget ljus i hallen, badrummet eller sovrummet. Får fråga grannen Rolf :) Tänkte fått ordning på allt innan Frida kommer hit på en fika :) Ska bli roligt att ha hit dig gumman, vi sitter liksom i samma båt (min båt håller iof på att sjunka).

Annars är jag lite nervös inför onsdag. Börjar ju en ny del i mitt liv! Upp kl 6 (om inte tidigare), åka kollektivt med alla idioter till mitt jobb :) Hoppas nu vi trivs med varann.

Kommentarer
Postat av: linn

lycka till!!! hoppas du kommer trivas. Du får berätta i mon hur det gick, kram

2009-03-02 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0