RYA

Yes, ryamatta it is :) ÄNTLIGEN! Kan ni fatta? Jag har en stor jävla beige ryamatta i mitt storarum, det är som en dröm som gått i uppfyllelse... Linn, du kommer dööö :) Men nu e det som såhär va, egentligen ville jag haft en som var cremevit med lite ljusbeigt, men jag vågar inte. För det första har jag en svart hund som löper jämt (myyyyycket hår och blod i dem perioderna) och sen hade jag aldrig vågat ta hem folk som hade druckit något färgat, knappt ätit. Så nä tack jag vill vara avslappnad!

I och med detta betyder ju det att jag sätter in min matta under bordet i köket istället så bilden jag satte in igår är lite vilseledande haha!

Sen har jag faktiskt funderat på om jag ska ta och skita i att måla om dem vita väggarna. Om jag köper nya möbler i mer neutrala färger kan det nog bli riktigt snyggt, vad tror ni? Sen har jag två små burkar mörk färg som jag kan måla fondväggen som nu är sandfärgad, aaaaah det blir kanon det här. Men då behöver jag ytterligare hjälp.... Ska jag i sånna fall köpa vita tv-möbler eller ek?

"Livet är alldeles för för viktigt för att man skall kunna tala allvarligt om det"

By the way har det vart gött att vara ledig idag men gud va trött jag var i morse, och då ställde jag ändå klockan på 8. Tror man ställer in sig psykiskt på att man faktiskt får sova.

Kuksnö säger jag bara!

Nu ska jag hem till mamma och hjälpa henne med kaklet (ovanligt haha). Måste bara städa ordning lite här först och som sagt byta mattan i köket igen!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Math..

Fyfan vad gött tjejen, blir säkert skitsnyggt! Längtar tills jag får iordning allt där hemma, har verken pengar eller ork just nu. It sucks!



Detsamma faktiskt, det blir ett tidsfördriv med att läsa vissa bloggar och din har blivit lite av en rutin, you go girl!

2009-03-12 @ 15:08:39
URL: http://billyfish.blogg,se
Postat av: Linn

Det skulle vara skitsnyggt med en fondvägg i ditt storarum. ek är jättefint, men jag är ju vit möbel galning:) vitt hade vart skitsnyggt..

2009-03-14 @ 19:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0