Sol

Idag har Ra bestämt sig för att visa sin makt. Solen är framme och det är riktigt gott ute. Sov hos mamma inatt så jag har nyss varit ute med Nova någon timme (mötte på två av mina tjötgrannar med haha) och jag hade glömt hur jäkla mycket hundar det är ute just här.  Nova är ju inte den som visar sin glädje direkt när det kommer en nakenhund eller nåt fint franskt och då är det extra jobbigt när det står två pensionärer och predikar hur jag ska göra. Jag tror nog jag vet bäst när det gäller min hund, tack för era råd men ni hade en dobermann hane för många många år sedan! I vilket fall ska vi snart ut och sätta oss....

Igår blev det också en lugn dag. Gick över till morsan på eftermiddagen, sen gick jag hem till broder tuck och när dem skulle in till stan och svina gick jag upp till Mia (som flyttade in igår) och Linn. Älskar att ha alla så nära, gångavstånd har ingen dött av ;)



"Vårat dilemma är att vi hatar förändringar, samtidigt som vi älskar dem. Det vi vill är att saker och ting ska förbli som de är men ändå bättre"




Idag var jag yttepyttelite närmare mitt mål!

Linn jag tror faktiskt jag kör på det vita, det känns mer rätt. Kan bli snyggt med några färgklickar på det med. Fondvägg ska jag göra men kan inte bestämma mig om jag ska köra den lilla väggen som redan är målad eller om jag ska ta den stora. Men vita möbler it is! Kaffe hos mig någon dag kanske?

Jävlar vad solen bränner på i mitt ansikte nu, dags att gå ut!

Kram

Kommentarer
Postat av: linn

Halloj, fan va gött väder det är i dag, har nyss gått en timme me rex. Det var riktigt varmt och skönt. Ja vita möbler kommer bli skit snygt. Måla om din tv bänk och sätt något fräckt mönster i den, där korgarna står, och köp ett vitt bord. det hade vart snyggt. Ja det är svårt och välja vilken vägg du ska ha fondis, vilket som blir snyggt. Ja kaffe och tjöt låter bra:) kram på dajj

2009-03-18 @ 14:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0