Söndag kväll

Jag verkligen HATAR söndagar. Det finns ingen mer onödig och utdragen dag. Man bara sitter hemma och väntar tills det blir kväll så man kan lägga sig. Denna helgen har jag fått minimalt med sömn, dum som man är.

Jag gick ju hem till min käre broder igår och där var saften lite för stark. Vet inte hur det gick till riktigt men det blir väl så när man inte ätit bra och dricker 13% vin som om det vore just saft ;) La mig i sängen och slumrade till i... hrm... 2 timmar haha men efter det kände jag mig riktigt kry igen! Fick en kompis brevid mig också som för ovanlighetens skull också kände sig lite trött haha!

Men nu är det dags för bingen, upp 6.00 imon, phu. Bara till att bita ihop och hoppas på att det är fint väder. Sen kanske det blir en dator till mig imorgon med så det blir spännande att se :)

God natt (tänker inte säga mer att jag ska sätta in bilder imon för jag kan inte hålla det, men jag ska fixa det snart)

Kommentarer
Postat av: EB

Jag hatar också söndagar....men jag hatar måndagar mest...hihi

2009-03-09 @ 09:32:16
URL: http://ebrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0