Vår

I fredags var jag och Nova ute i solen väldigt länge. Sedan kom Linn och Rexen också. Medan vi väntade tog vi lite härliga bilder. Idag var vi också ute länge och man känner verkligen att våren börjar närma sig. 1 mars redan så nu går vi mot rätt tider :)



Älskar denna bilden, vi är ett team jag och Nova



Dumma kamera, precis när den tagit får jag en puss ;)



Nova har fått loppor och jag tror jag är rolig med mitt fejkunderbett

Och by the way. Jag kunde inte hålla mig inne i fredags ändå. Linn övertalade mig att följa med till Nivå och eftersom jag tydligen är svag för grupptryck hängde jag med. Trots att jag fortfarande var sjuk. Jag hade bäddat ner mig i soffan här hemma och myst till det rejält med godis, popcorn och cola och fått på en film, changeling. Jättebra film, verkligen men jag är så arg att jag avlider. Hade rätt dålig kvalité på filmen så självklart ser jag inte vad eftertexterna visar... Gaaaah om någon sett den måste ni säga exakt vad det stod! I vilket fall var det trevligt på Nivå och det blev en lugn utgång.

Gårdagen vill jag helst bara glömma. Det var en konstig dag, inte bara för mig verkar det som. Var iaf roligt att träffa Ida och hennes nya familj. Kan ju säga att jag blev ordentligt avis på hennes badrumsinredning.... Vi har ju samma serie bara det att hon kommit lite längre än mig, morr på dig Ida ;) - Idag har jag äntligen fått upp lite krokar i hallen, svinsnyggt blev det!

Kaffe nu kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0