What a lovely day

"Godhet gör förvisso inte människorna lyckligare än lycka gör dem goda"

Jag tror min bön till gud funkade, inget regn, vår i luften och dessutom sol.

Sitter hos min käre mor, hunden är på framsidan (ni ska se henne, så söt när hon kikar ut över sin täpp). Tycker allt hon kan vara ute i solen och inte klänga på oss eller ligga gömd under trappan :) Det är ju ändå 6 grader ute.

Jag och Linn var ute och gick runt golfbanan förut och det var såååå skönt. Men jag känner att min förkylning dragit ner mig rejält, kan man förlora så mycket kondition så fort? Har inte riktigt full energi än heller men ändå skönt att röra på sig!

Första dagen och allt känns helt underbart. Gick upp 5.45 utan problem, visst var jag trött som in i helsike men inte som jag brukar. Gick ut med hunden, tog mig en dusch, satte på kaffet, fixade ordning mig och sedan käkade jag en macka. Allt utan stress, hoppas det håller i sig för det är inte likt mig! Att åka kollektivt till jobbet är rena drömmen. Allt matchar och jag är där på lite mer än en halvtimma. Dessutom kan jag byta buss-tåg-buss i lugn takt och inte springa och jag är tom där 10 min innan jag börjar. Peppar peppar så få vi hoppas att det alltid är såhär!

Känner redan att jag trivs, får inte göra så mycket nu i början för dem vill verkligen mjukstarta mig. Känns bara skönt att få bekanta sig med alla nya folk och den nya miljön och lära mig allt så inget blir galet. Att det dessutom är en jävligt fräsch lokal (sofforna hade vart jävligt snygga hos mig) är ett stort plus.

Så att sammanfatta första dagen: Skitkul och jag längtar redan tills imon!

Tack för era lyckönskningar. Blir så glad att läsa sådant!

Kommentarer
Postat av: m

Se på fan, härligt att höra du! Men vad är det för fötetag nudå? Eller håller du fortfarande tillbaka lite på det? ;)



Ja gör det, nyfiken i en strut(A). Hoppas att det inte gickallt för illa och att du slipper 7års olycka då du..



Gruppboende för fuktionshindrade. :)

2009-03-04 @ 18:00:09
URL: http://billyfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0