Älskar..... pfffft

Who needs a heart when a heart can be broken
-Tina Turner fucking underbar

En del saker händer, andra inte. Mycket kan jag styra själv men det är en del annat som jag inte har någon kontroll över. Och när jag inte har kontroll får jag panik. Lite så är läget just nu. Om lite mindre än två veckor drar jag till kanarieöarna, fy fan vad efterlängat det är. Idag var jag på en sk intervju med en gammal bekant och läget ser bra ut. Men just nu är jag ensam med skrutten och Nova, känns lite ovant. Förbannad är jag med, en kompis var här igår och förstörde J tangenten så jag har ett helvete varje gång jag ska skriva den bokstaven. Gud vad osammanhängande allt är haha...

Imorgon bitti kommer jag vakna upp med nybryggt kaffe och då väntar en långpromenad :) Me like!

Jag älskar min nya lilla familj och jag älskar DIG ditt jävla pucko

Kommentarer
Postat av: Paula

Hej hopp!

Tack för besöket, ja det har gått bra med kastreringen, inget jag ångrar hittils, men hon har gått ner 2 kg och det syns i musklerna !! Gah, speta! ;)

Men snart får vi börja träna och jag har fått min nya WP-sele så jag ska köra mkt sånt nu :)

Kram på er!

2009-05-29 @ 23:06:16
URL: http://www.paulas.sajt.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0