Fille och Fredde

Ett änglalikt yttre är djävulens främsta förklädnad

Å jag bara älskar Filip och Fredrik - söndagsparty. Haha dagens avsnitt är så bra va men förra var ändå bäst. Mikael Persbrandt var med och jag var nog blöt överallt när det var slut, han är ju sveriges sexigaste man. Lite roligt för jag och sörran hade en diskussion om detta i fredags. Killarna började racka ner på honom och försökte klaga på nåt. Visst är det så, alla tjejer älskar honom och alla killar.... HATAR! Mohaha jag känner en doft av svartsjuka.

Det var allt för mig denna gången/PMS


(Jag är på jävelhumör så jag straffar mig själv med denna hemska bild. ps min hund har diarreé)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0