Info about me :)

TREVLIG LÄSNING!

Namn: Josefine Viktoria Perkhed Åkerberg
Smeknamn: Jossi, Jossan, Gossi, Jos, Gos, Fluzzi, Drussidrull, Osse... Mera faktiskt

Piercingar: Öron, näsa (har inte i det längre), navel
Tatueringar: Josefine på foten

Längd: 160 cm
Skostorlek: 36/37
hårfärg:. I grund och botten blond, brunt för tillfället
Önskar du att du bodde någon annanstans: faktiskt inte

Dricker du: Jajamensan
Använder du droger: Nej för tusan så osmakligt
Röker du: Ja men har för tillfället inte råd så det är mer sällan
Vilken parfym använder du: Hugo Boss någonting
Vad är du rädd för: mördare, myror, ibland mörkret, döden… Listan kan göras lång
Gillar du att tvätta: Nä fybövelen så tråkigt

Din första:
Operation: Aldrig gjort någon
Första piercingen: Öronen vid 6 års ålder tror jag
Första sporten du började med: Ridning offcorse

Första husdjuret: Har alltid levt med katt och hund
Första semestern: Mallorca
Första konserten: Säkert nån på liseberg med alla kompisar

Just nu:
Äter du: Ingenting
Dricker du: vatten
Lyssnar du på: Brothers and sisters som står på i bakgrunden
Väntar du på: Att skolan ska höra av sig och meddela att jag kommit in
Tittar du på: dataskärmen
Har du på dig: underkläder, linne, mysbrallor

Din framtid:
Barn: Såklart, 3 kanske?
Giftemål: Rena drömmen
Karriär: Den har jag faktiskt inte listat ut än

Har du någonsin:
Kysst en främling: yes det har jag gjort ;)
Tappat bort glasögon/linser: Jag har faktiskt slarvat bort mina glasögon som jag hade i mellanstadiet
Brutit ett ben: Nej lyckligtvis inte
Rymt hemifrån: Ja det har väl varenda unge
Röntgats: Ja en gång då jag inte minns varför samt en gång för njursten och så det vanliga hos tandläkarn då
Gråtit när någon dött: Hur kan man inte gråta när någon dör?

Senaste:
Film du hyrde: säkert 90 år sedan så det minns jag inte
Låten du hade på hjärnan: Det kommer jag faktiskt inte ihåg men jag har haft två låtar dem senaste dagarna jag inte kunnat släppa
Personen du ringde: Mamma
Tv program du tittade på: Desperate housewifes

För eller emot:
Långdistansförhållanden: För, funkar det är det väl helt underbart
Utnyttja någon: Emot. Jag borde väl vara helt emot men man kan faktiskt utnyttja på ett bra sätt också… Tror jag? Självmord: Emot
Att använda droger: Emot
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

Favorit:
Mat:
Allt innehållande pasta
Låt: kan inte avgöra det
Sak att göra: Sitta på hästryggen
Dryck: Det beror på mitt humör

Antal:
Gånger du varit kär på riktigt: Jag vet inte om jag varit det på riktigt eller om jag bara trott att jag varit det. Men jo det har jag varit.
Gånger ditt hjärta brustit: En gång riiiiiktigt rejält, besvikelse har kommit med ett par gånger.
Hjärtan brustit på grund av dig: Tror aldrig jag sårat någon så djupt Personer från grundskolan du har kontakt med: Å herregud det är för många för att räkna upp men några är Natta, Ida, Anna.
Ärr du har på kroppen: Bara små men på benen och ena nyckelbenet

Senaste:
Tidning du läste:
Glaze eller nåt sånt
Personen du fick mail av: Ett riktigt mail fick jag nog senast från Katja
Personen du fick brev av: Om det räknas med kort så var det från Emilia, annars från min Farmor
Personen du fick sms av: Linn
Saken du köpte: En spotlampa till hallen, doftljus, mascara, deo och mat

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Jag har varit och handlat med mamma, käkat mat och fikat på kaffe och arraksboll, tagit en långpromenad med Nova, tvättat, kollat tv och datorn.
Var det kul: Ja shoppingen var rolig
Hur tidigt stiger du upp: Nu när jag är arbetslös blir det väl runt halv nio/nio
Gillar du att slåss: Haha nä inte på riktigt, men på skoj
Vad ska du göra ikväll: Sitta här en stund till och sen är det bingen som gäller
Var har du ont: Ingenstans just nu
Använder du hårspray: Ja ibland
Kan du stå på händer: Ja det sitter fortfarande
Håkan Hellström eller The Ark:
Håkan för vissa texter och The Ark för mer sväng om
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Ja i mat
Kan du sjunga: Nej tyvär, har alltid önskat att jag hade kunnat
Mer värt än guld: Allt som står mig nära om hjärtat
Ett land jag helst vill besöka: USA
Ska bli skoj: Att eventuellt åka utomlands i sommar
Ska inte bli skoj: Att lägga ut så mycket pengar på Nova denna månaden

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0