Kärlek

Vill jag ge till Natta och hennes familj. Det finns få människor och saker som kan få mig så lycklig som när jag får vara med henne. Trots att varken Gråbo eller Lerum ligger mig varmt om hjärtat älskar jag dem underbara människor som är bosatta där. Fredagen blev hur härlig som helst. Jag fick gräva mig lite djupare in i deras liv och är tacksam att dem ville ha med mig. Den familjen känns som min familj, det är mina systrar, extra mamma, mormor som jag aldrig fått ha, mina hundar, mina hästar mm.

Jag är glad att jag har Natalie i mitt liv. Vi spelar aldrig något spel, allt är rakt på, vi har delat på det mesta. Aldrig har vi målat ut varandra som hatobjekt eller gått bakom ryggen. Självklart finns det duster i all vänskap, men det är sällan det är äkta vänskap. Jag skulle kunna skriva så mycket mer om den kvinna vars svordomar flödar och som jag älskar sååååå mycket. Du är ett av alla ljussken som finns i mitt liv, en av dem starkaste tom. Du&Jag (plus alla runt omkring). KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0