Let there be light

Kebabrulle. Kyckling. Kina/thaimat. Burger King. Detta sammanfattar vad jag vill ha just nu och då kanske ni förstår att jag är bakfull. Hade det riktigt roligt hemma hos syster igår. Alkoholen flödade, musiken var nostalgisk på alla sätt och vis, kroppen satt och diggade med och slutligen var vi ett trevligt gäng och allas humör var på topp ;) En lyckad rolig kväll.

Bakfyllan idag är av den bättre sorten, den där man mår bra förutom att det snurrar konstant i hövvet och man känner sig full fortfarande. Det ringde en liten blondin till mig förut som berättade att hon hade den värre sorten, stackarn haha!

Idag är jag "barnvakt" åt Moppen (Razmus) och ska vara hos mamma, blir lättare. Ongen ska på kalas sen så då passar jag på att sova i soffan. Sen har jag planerat soffmys för resten av kvällen och Robinson. Och snart ska jag äta kyckling ris och currysås, smmmmmaskens!

Bakfyllemusik:

Mike Oldfield - Let there be light
                         - Far Country 
Dire Straits     - alla låtar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0