Ljugpotta

Mohaha jag ljög precis ;)

Idag är det en såndär vill-ha-dag. Jag vill ha allt, främst skor. Var inne på DinSko och provade sveriges sexigaste rockinspirerade gladiatorpumps, självklart med platå, svarta och skyhöga. Så äckligt snygga och bekväma. En tant tappade nästan andan när jag provade dem och var avundsjuk på dagens ungdom som kan gå i så snygga klackar, köp dem köp dem köp dem löd hennes ord. Så söt tant, så vill jag me vara i den åldern.

Gjorde mitt pass idag med, såg ut som en fet padda och underskriften såg ut som en 5-årings. Hatar att göra sånt och framförallt att skriva elektroniskt. Men nu vankas det resa :) Skriver mer när jag vet liiiiite mer.

Jag vill ha en valp, bara för några dagar. Mitt hjärta exploderar när jag ser dem små tjockisarna som snubblar på sina ben. Jag har ett begär att jag måste ta på dem små lurvarna. En "bekant" här i Balltorp har ju köpt en rottiskille, som dessutom är släkt med Akela som jag älskar, lillsyrran finns här med. Han åkte buss förut och satt och slickade på fönstret med sin långa tunga haha, beeeebis vill ha! :)

Å nu fick jag även höra från en gammal fling att han behövde värdinnor till sitt företag. Han berättade massa roligt så nästa vecka ska jag till hans kontor och höra lite mer. Kan ju vara ett roligt extraknäck (synd att jag inte är en fotbollsfantast, dem skulle vara med på VM i vancouver eller nåt sånt och även OS men fy fan va häftigt att resa så) var rätt bra timlön. Hoppas allt stämmer, hade ju vart skitfräckt :)

Snart blir det promenad och imorgon blir det öl på Linné

Chiao/Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0