Local Hero

Ååh jag har Dire Straits noja :) Han är så underbar, så vacker och skön röst och hans gitarr gör det inte så mycket sämre.

Ida och skrutten har vart här på prov och det har gått så bra så. Är så stolt över Nova, hon hyser ett sånt hat emot katter men hon har inte gjort en fluga förnär. Hon försöker med "om blickar kunde döda" men det funkar inte på kattasatan för han stirrar ut henne tills hon ger sig hahaha! Snart är jag inte en ensam bitterfitta utan kommer ha sällskap och jag är såååååååå glad. Ida och Skruttis kommer antagligen flytta in och det är i stort sätt redan klart. Bara liiite till som ska fixas, tyvär sånt som kan göra att det går snett men det får vi inte hoppas.

Igår var vi i slottskogen och jag kände mig så stolt som hundägare. Min hund skötte sig exemplariskt, tom mot en stor ridgeback hane som sprang fram till oss när vi tittade på påfåglarna och mot alla pipande pudlar och alla andra 90 raser ;) Hon bajade inte på nåt olämligt ställe och ryggade mot sälarna istället för att försöka attackera. Lite läskigt var det dock när en dovhjort (bock) utmanade henne... Vi tre hade iaf en väldigt härlig dag med massa fart och fläkt, sånt som jag älskar helt enkelt!

     

Kommentarer
Postat av: Linn

Å så fina ni är på bilderna:) hoppas att allt går bra och ni blir sambor. Nova och skruttis kommer bli bästisar:) kram

2009-05-19 @ 14:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0