Vågen

Tycker det är så roligt att ställa sig på vågen när man druckit alkohol dagen innan, man känns lätt som en fjäder och siffrorna boostar självförtroendet rätt rejält. Tyvär är lyckan kort då siffrorna ökar igen då man fläskar bakismat!

Blåmärkt, sur, rastlös i själen, skallebonk, konstant kaffesugen. Så kan mitt humör beskrivas idag, nej jag är inte bakfull. Jag hittar bara saker att gnälla över hela tiden så jag har låst in mig med hunden och tänker inte råka träffa på någon sen. Enda gången det finns en risk är på min powerwalk som ska göras senare, men jag får se till att gå runt golfbanan. Alla rikemansstruttar som åker runt i sina golfbilar skulle väl aldrig öppna käften eller knappt andas runt en svettig liten tjej och hennes rottweiler.

Det håller på att hända lite saker nu och det är ju bra. Jag ska bli kombo, ska ev utomlands och sen är det lite annat smått och gott!




There were ghosts in the eyes of all the boys you sent away


/Jos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0