Juletider

Fredag, ledig och på söndag är det första advent trots att det är 29 nov då. För första gången i mitt egna hem ska det bli riktigt trevligt att julpynta. Förra året var det en pers och jag hade ingen som helst lust. Nu längtar jag till jag ska få sätta upp gardinerna, adventsljusstaken som är sååå snygg, stjärnor i fönstrena och lite röda ljus. Framför allt längtar jag till mitt besök imorgon så jag ska bjuda på cafe latte med kanel och pepparkakor med färskost :) Glöggen ska vi inte tala om, mmmm ljuvliga älskade glögg!

Annars praktiserar jag just nu på ett fritids, allt är kanon egentligen men jag trivs inte ändå. Vill bara att dessa veckor ska gå snabbt (självklart har jag aldrig varit med om en så seg vecka i hela mitt liv) så vi kan komma tillbaka till skolan. Jag sitter även och funderar på om jag ska ta den där jävla grissprutan, det var ett himlans tjat om det. Kanske är försent då jag känner mig riktigt förkyld. Jaja we'll se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0