?

Men vafan nu kommer jag inte på ordet jag skulle använda till min rubrik. Men ni vet när man tänker tillbaka till the old times, typ låtar är..... Gaaaaaaaah kommer inte på det!

I vilket fall rensade jag lite i min stora garderob förut och hittade dagböcker och brev from att jag var 10 år. Mina ögon tårades många gånger kan jag säga, men på ett glatt vis. Herregud va söt man var som liten, vilka ord, vilka tankar. Höll på att dö när jag läste vad jag och Natta hade pratat om och det fanns många sånna diskussioner jag skrivit ner. Sen var det en del sorgliga kärleksbrev också, men sånt är ju livet! Jag har inte haft tur i kärlek genom åren om man säger så, det är en sak som är säker.

Satt förresten och diskuterade med en klasskompis om det, vad är det som gör att man fastnar för bad boys? Jag gör det, hon gör det och många många andra. Hmm kan diskuteras oändligt detta!

Natti

Nu kom jag på NOSTALGITRIPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0