En tanke

Ägnar jag till två men speciellt en person som verkligen behöver det. Har fått två verkligt tråkiga hundbesked idag. Ett med en lycklig utgång och den andra, ja inte bra alls. Detta är två hundar som betytt väldigt mycket för mig. Detta är väldigt färska nyheter så jag vill inte yttra mig för mycket då det är väldigt känsligt. Men riktigt tråkigt :(

Idag har jag käkat granatäpplekärnor och köpt clementiner :) Och gått en monsterpromenad, men jag har givetvis syndat också. Fy fan vad man kan vräka i sig asså, fick ju den där Aladinasken av Daniel, finns la två bitar kvar eller nåt... Åååååh så typiskt, hade han inte köpt den hade jag inte ätit nåt onyttigt i veckan! Haha lättare att skylla på någon va :P

Jag har köpt nästan hela serien Neutrogena Visibly Clear så tänkte göra en liten käck redovisning här:



Härlig tvåldoftande ansiktstvätt. Tar bort smuts enkelt, lätt att både ta på och framför allt tvätta av. Huden känns riktigt ren efteråt.



Ansiktsvattnet som ska gå in och täppa igen porerna. Den svider nåt djävulskt på huden precis när man baddar på den men efter känns det helt friskt. Den innehåller menthol som är uppfriskande och kamomill som är lugnande och man känner faktiskt båda delarna, speciellt runt munnen. Det blir svalt och lätt.



En skrubb som ska gå in och dra ut smuts från porerna. Köpte den idag så det blir premiär nu ikväll. Är väl lite som en ansiktspeeling och skall användas på de mest orena områdena. Återkommer med mer info efter någon vecka.



Oljefri ansiktskräm som har en hård konsistens, skön att lägga på men jag vet inte om den är så bra för mig. Trots att den är oljefri blir jag fet i hyn men jag tror att alla produkter rensar ut allt slagg nu i början. Man blir väldigt mjuk och len och känner sig fräsh till en början iaf.

Har använt produkterna i nästan två veckor och jag tror och hoppas de fungerar, dock har jag fått lite mer snygga finnar men som sagt. Dom rensar ut allt slagg och man får ge det ungefär en månad. Jag rekomenderar ändå serien för att man känner sig så jäkla fräsch och jag älskar den :)

Kommentarer
Postat av: linn

Tror det är en super duper bra serie... Jag har ju aco men dom 4produkter jag har är snart slut, så kanske man vågar prova på neutrogena:)kram

2009-09-21 @ 19:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0