Försök

Försöker lägga in en länk men det går inte så bra. Har fått in en banner på sidan men den kommer fel. Men om ni tittar till vänster högst upp så finns en länk till Gratismakeup.se, bli medlemmar där :) Du samlar olika poäng och kan få presentkort, jag bryr mig inte om det egentligen utan sidan är väldigt tjejig och man kan få massor med roliga tips och komma i kontakt med bra folk inom skönhetsvärlden!

Om ni inte ser bannern kan ni gå in här

Sitter i övrigt här ensam en lördagskväll, de e sådär kul. Men igår var Linn och Mia här och vi kalasade på vin och hade det allmänt trevligt. Sedan skedde en del telefonsamtal och sms och jag borde införa ett alkolås på min mobil när förtäring av alkohol sker. Nu är jag lika förvirrad igen!

Happy holiday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0