Hatisk

Får man säga att man hatar sin hund ibland? Jag gör det idag iaf. hon har muppat sig mot mig precis hela jävla morgonen (tror jag är förbannad eftersom jag fortfarande inte fått svar av honom). Det börjar med att jag kliver upp i något jag kallar ryamatta, det ser ut som en ryamatta i hela jävla lägenheten. Kl 18 igår dammsög och skurade jag men det syns fan inte 9 på morgonen dagen efter. Hon blöder fortfarande och får för dig varenda dag att pressa ut lite blod på min matta som det är kemtvätt på. När vi är ute på våran långis sätter sig hundjäveln och skiter (för andra gången dessutom) på asfalten så jag får skämmas ihjäl för dom andra som kommer. Sen ska hon gå 5 meter bakom mig och till sist blir hon liiiiiiiiiiiiiiiiivrädd när en buss åker förbi så hon nästan drar omkull mig. Jävla dumheter hon får aldrig mer följa med ut på långpromenad, det är en sak som är säker.

Don't mess with me today.

Nu är Ida här så jag ska beklaga mig för henne, stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0