Hej hopp gummisnopp

Idag är det frittes dag som min kära bror brukar säga. Har vart iväg en sväng och blivit av med mer pengar. Fick mig ett ryck igår som sagt och målade en fondvägg som jag blev mycket nöjd över, det som tynger mig lite är att jag måste måla över den andra fondvägg som redan finns och självklart glömde jag köpa färg till det idag. Helvete. Men nu har jag massor med plommonfärgade färgklickar lite överallt, har ju fått dille på den jävla färgen. Nu fattas det bara en platt-tv, lite hyllor, nån bokhylla kanske och tavlor. Och i köket har jag bestämt att jag ska ha ett stort maffigt köksbord, ovanligt ska det vara också så får väl svänga in på lite olika second hand och se om jag hittar nåt jag kan pyssla med! Ser ju lite ut som ett bebiskök det jag har nu.

Storm är det också, känns hopplöst med hund asså. Dock var det fruktansvärt härligt att ta en promenad med Linn och hundarna i morse. Men snart ska hon ut igen, sen rätt in, sen iväg igen, sen hem och lämna grejorna och sen bestämma mig om jag ska ut eller inte. Hmm det lockar inte idag.

Inneboendesnacket blev seriöst. Han har pratat med diverse folk om det och tagit det på största allvar. Shit! Men det kommer bli gott att bli nerbäddad som en mask varje kväll och få en puss i pannan som han lovat haha.

Mums fillibabba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0