Hej hopp

Hallolo!

Har visst inte uppdaterat här på fem dagar men det har vart fullt upp på ett eller annat sätt. Jag var hundvakt åt älsklings-Akela och jag är käääär :) Jag hade kunnat göra vad som helst för att göra den hunden min, en riktig liten docka som älskar allt och alla. Mysig, energisk och väldigt nyfiken men inte för på. Det är annat mot min gamla Bettan det. Så vi hade en kanonhelg ihop och mös för fullt. Daniel kom och hämtade tillbaka henne i söndagskväll och hade med sig en Aladinask till mig som tack, hehe gullig han e.

Och då har jag gjort mitt för denna vecka men imorgon väntar en sablans massa telefonsamtal. Har även vart ute och tagit en riktig långpromenad med Linn, Marvin och hundarna. Svängde in på huveröds och vägde Nova och fick mig en smärre shock 43,4 kg JÄVLAR! Vafan har hänt? Jag tycker inte hon ser så fet ut? och jag har inte gjort något annorlunda med henne och hon har inte blivit annorlunda heller för den delen. Sen att hon är lat som jag vet inte vad har hon ju alltid varit. Men hon blir fyra så det kanske var sista breddningen eller nåt.

Idag har jag sett fruktansvärt mycket potentiellt ögongodis, att jag inte vet säkert är för att jag hela tiden varit ute i sista sekund. I skolan gick (vad jag tyckte iaf) världens heting förbi, men jag hann preciiiiiiiiiiiiiiis bara se sidan av hans ansikte. Dock var hans röv det sexigaste jag skådat på länge, två gånger åkte det förbi bilar som hade färskingar i men som jag bara hann med att se i en halv sek, sen åkte en som jag vet är snygg men som jag åter igen missade. Förjävligt detta ju! Så bara för det får jag tröstäta en chockladpralin.

Jag kan inte hålla mig längre och drar ner True Blood, helt fucking amazing är den serien och jag är så sjukt tänd på vampyren Bill. Inte så att han är dagsfärsk men det är nåt med honom som är sexigt och gör att jag får en liten rysning ;)

Bilder och annat kommer på godingen när hon var här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0