Hjärtinfarkt

Nja inte riktigt, men jag har en härlig nerv som dunkar under höger tutte.

Har ägnat min morgon och dag åt diverse telefonsamtal. Skall fixa mig en praktikplats på en försöka och mitt favoritställe var upptaget, rackarns :( Fick tag på ett annat ställe som jag valde rent taktiskt men dom skall höra av sig imorgon. Dom söker nämligen personal dit och då antar jag att det finns hyfsat goda jobbmöjligheter där om dom är underbemannade. Lite extra kan aldrig skada. Sedan har jag hittat lite andra småjobb jag ska fortsätta skriva ansökningar till sedan, det där eventjobbet som värdinna är jag riktigt jävla sugen på. Det hade verkligen passat perfekt men chefen är en väldigt upptagen man.

Klorna är klippta så nu ska vi ut och gå en monsterpromenad med syster och hund, fy fan va snygg jag är då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0