Hundvakt

Nu har jag precis badat Nova, än så länge luktar hon blöt äcklig hund men ikväll kommer hon dofta ljuvligt, fint att se att hon är svart också :)

Sitter och bara väntar ut tiden så den kan slå runt 17 nån gång. Ska hem och hälsa på Ida och co och får ta bussen med vurten, som ni alla vet är det sjukt mycket folk nu på bussarna och totalt överhettade så jag väntar lite. Sen gott folk ska jag byta hund i helgen, jag ska få hit Akela :) Det ska bli riktigt skoj (hoppas jag haha), mysigare hund får man leta efter asså. Men jag hoppas på lite andra trevligheter också.

Vi har blivit en glasögonfamilj. Bild nummer ett är Johannas och bild två är mammas. Självklart måste man lägga en pose samtidigt. Ni ser nog inte dom snygga detaljerna. Nr 1 är mörkbruna med svaga leopardtecken med rutor på sidan. Nr 2 är svarta och på sidan ser det ut som ormskinn. Mina enkla svarta fick inte vara med haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0