Lättad

Fick pratat med prinsen igår äntligen. Det var inget roligt samtal men det känns bättre nu, lille vännen det var lite jobbigt. Går inte in på några details men kändes skönt att få höra vad han hade på hjärtat!

Funderar på om jag ska måla en fondvägg nu när det ändå är sånt skitväder, om nu tejpen räcker. Kan vara lite roligt att få se nåt nytt, älskar ju färgtemat jag påbörjat så varför inte köra vidare på det?!

Sitter även just nu och funderar starkt på att skaffa mig en inneboende, efter att min lilla Adi flyttat så är det lite knapert. Men vad tror ni, hade det gått att bo med en norrlänning i min tvåa? Hade jag klarat att bo med en karl? Tror nästan det hade vart lättare än att bo med en tjej. Hade kanske vart riktigt mysit tom. vem vet!? Vi får väl se, jag återkommer ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Halloj. Ja skönt att ni fått pratat, Hur går det me målningen, Jag tror det hade gått bra om du fick en ny inneboende, Ni får prata mer om det och sen får du se va du känner, kram

2009-09-03 @ 19:26:22
URL: http://linnsepinnsan.blogg.se/
Postat av: Eb

Du måste höra av dig om du vill prata baby...Hur går det i skolan föresten?



Puss

2009-09-06 @ 13:28:39
URL: http://ebrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0