Lekis

Ja då har jag avklarat ännu en dag på lekis, eeeeehm skolan menar jag ;) Min mage känner sig inte harmonisk men det verkar som att det finns mer matvrak i klassen så det ska nog gå bra. Om man tycker om mycket cigg och kaffe så tycker man nog om mat. Kändes trevligt att få sällskap av Ida på bussen även om morgonen inte är min direkt starka sida.

Och så var sommaren tillbaka idag, tycker inte om detta. Ge mig mer än gärna sol och behaglig värme, inte 25 grader. För självklart hade jag jeans, stövlar, en kofta och skinnjackan. Hur fan tror ni jag såg ut när jag kom hem? Glansig i ansiktet med mustach och stora jävla lökar under armarna, fötterna hade fått sig en släng av fotjos dom me eller nja, det var nog hela benen för den delen. Jaja det finns ingen karl som står i dörren när jag kommer hem ändå så det gör inget.

Så nu är jag ledig ett par dagar.

Kalla mig snokarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0