Pang

Nu får vi väl se om jag får ett svar eller telefonsamtal tillbaka, jag ska skicka det fruktade messet nu. Det som jag gått och dragit mig för så länge och hittat både bortförklaringar och ursäkter för. Om jag känner honom rätt kommer det inget svar.... Men då ska jag kräva ett! Ska inte skicka någon fråga eller skälla på honom, bara skriva ren och skär fakta. Usch nu blev det sorgset igen :( Men det är väl verkligheten.

Vet ni vad? Nu har jag börjat skriva sådär som jag inte skulle göra igen, jag driver för lite med livet känner jag. Kommer en liten släng här och där men det behövs mer. Ge mig en normal man som stannar lite längre än 2 månader så lovar jag att bli mer sarkastisk. (får skylla mig själv när jag dras to the bad one)

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0