Riv i röven

Hittade en sååååååå jävla bra sak idag. Finns ett dasspapper som jag och många i familjen och vänskapskretsen kallar för "riv i röven", ni vet sånt där hårt tidningspapper som bla skolor har på toarullen. (Bildens egentliga  mening är ett konkret "pain in the ass")  Check this out:



Bilden är ju klockren.

Inte mycket som händer idag, tror det är lugnet före stormen. Nästa vecka bjuder på en herrans massa storhetsvansinne så det ska bli intressant. Synd för jag är jäkligt snygg idag, håret är helt underbart, sminkningen snygg, fräsch höstlack ligger på naglarna och jag är på allmänt gott humör. De e väl typiskt att det är en lugn lördag då... Men man ska aldrig säga aldrig! Annars blir det True Blood ikväll :)

Satan i gatan vilken snygg kappa jag köpte mig igår, längtar till det blir kyligare så jag kan få använda den. Nu är det ju bara kallt på morgonen och kvällen så då är vardagen inget alternativ till att bära upp den snygga kreationen.

Man lever bara en gång... Är något jag fått höra väldigt mycket det sista, så det är så jag resonerar över de beslut jag tar i nuläget! Yes så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0