Skit mage

Bokstavligt talat, vilken jävla bajsmage jag har. För det första måste jag tydligen ha mat hela tiden, jag sitter på "skolbänken" och är så fruktansvärt hungrig även om jag ätit en riktigt stabil frukost, får jag inte mat när kroppen vill så är magen förstörd för hela dagen. Så släpper alla knip i lagom tid när jag ska sova, vilket det senaste vart sent på natten, yeeeeeaaaaaaah... För det andra, ja ni kan nog tänka själva.

Nu sitter jag och drar i mig kaffe och citronvatten och slappnar av lite, för snart ska jag hämta vurten och tänkte faktiskt bada henne idag, hon luktar förjävligt. Förhoppningsvis ska jag byta hund i helgen och det ska bli riktigt kul att få hit en arbetsmyra med energi. Dock vågar jag inte lämna henne nåt när hon tydligen käkar på lite allt möjligt som golv och väggar! Jag har ALDRIG haft dom problemen med Nova, varken av att hon haft ont av att vara själv, skällig eller tuggat. Återkommer med bilder och lite annat om det nu blir så.

Inneboendeplanerna ser ut att vara seriösa så snart blir jag nog kombo igen, kul. Jag som hatar att vara ensam!

Och nu måste jag få tummen ur och kolla på Twilight, gud vad sugen jag är på den filmen. Har även börjat kolla på Tru Blood som går på 1:an onsdagar 22.00. Har bara sett ett avsnitt men jag blev såld direkt (missade det första men det gjorde inget).

Jahopp då ska jag nog ta och göra ett blowjob här hemma, rya på hela golvet som sagt.

Tjipp tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0