sweet changes

Idag blir jag kombo igen, med en herre. Oj vilken omställning, men vi kan bara hålla tummarna för att allt ska gå vägen, det känns så nu iaf. Han anländer hit ikväll vid 20-tiden så jag får passa på att springa runt naken, sitta på toa med öppen dörr, grisa med maten, dansa, sjunga i duschen och strunta i att borsta tänderna direkt jag vaknar :) För imorgon blir det andra bullar.

Det här med ödet har kommit in en del i min hjärna igen. Idag fick jag faktiskt bevis på att man ska tro på ödet, det finns en kanongo människa som jag på ett eller annat sätt missar hela tiden och det handlar alltid om några minuter. Imorse var det likadant igen. Säger inte det nånting?

Ska bli gott med sällskap iaf. hatar ju att vara ensam!

GRATTIS LILLEBROR PÅ DIN 10 ÅRS DAG. MÅNGA PUSSAR OCH KRAMAR

Jag har fått dille på vampyrer. Tänk om man hade träffat en sådan, oj oj då hade man verkligen känt sig kvinnlig. Helst ska han heta Bill Compton haha ;) Fan vilken nörd jag är, men jag måste ju fördriva tiden på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0